• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst

SV Collection

Vind jouw meubelcollectie via toepassing, productcategorie of merk.

offices

  • Kantoorinrichting
  • Activity Based Working
  • Co-Working Spaces

education

  • Universiteiten en hogescholen
  • Studie- en ontmoetingsruimten
  • Auditoria en collegezalen
  • Bibliotheken

public spaces

  • Transitiegebieden
  • Theaters en zalen
  • Kerken en uitvaartcentra
  • Horeca

productgroepen

  • Zitmeubelen
  • Werkplekken en tafels
  • Kasten, rekken en lockers
  • Maatwerk en speciaal meubilair
  • Akoestische componenten
  • Buitenmeubilair

merken

  • Iduna
  • Conceptual
  • STUA
  • Sellex
  • LAMM
  • Wagner
  • Unifor
  • Citterio
  • Prooff
  • Alle producten

Snel naar

  • Projecten
  • Diensten
  • Duurzaam
  • Nieuws
  • Over ons
  • Contact
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Sluiten

Home > Het Kantoor als Clubhuis

Het Kantoor als Clubhuis

Essentieel onderdeel van hybride werken

Het kan vreemd lopen: decennialang werkten kantoorwerkers in eenvormige kantoorcellen met veelal grijze vloerbedekking en dito stalen meubels. Sinds de millenniumwisseling heeft zich geleidelijk een verandering voltrokken. En waar het nieuwe werken niet in alle sectoren direct een vlucht nam, zien we nu - als gevolg van de Corona pandemie - mensen massaal thuiswerken. Meer dan ooit staan het kantoor en zijn vierkante meters ter discussie. Waarom zou je als bedrijf nog een (groot) kantoor aanhouden, wanneer een aanzienlijk deel van jouw team afwisselend vanuit huis werkt?

Het kantoor laten functioneren als 'clubhuis' is - in de visie van SV - een essentieel onderdeel van het hybride werken en de bedrijfsstrategie. We leggen dit graag persoonlijk en beeldend uit in ons eigen clubhuiskantoor. Kort samengevat: het clubhuiskantoor is een aantrekkelijke werkomgeving die inspireert, boeit en verbindt - en die het beste uit mensen haalt, elke dag opnieuw.

Direct contact opnemen
Kone 15
Kone 15

Waarom zou je als bedrijf eigenlijk nog een kantoor aanhouden?

Digitale tools en ontwikkelingen maken het mogelijk om altijd en overal tijd- en plaatsonafhankelijk te werken. De drukke levens van medewerkers vragen om een meer flexibele tijdsindeling en benadering van werken dan in de 9-tot-5-economie gebruikelijk was. Aansturen op output en resultaat is het gevolg, in plaats van aanwezigheid. Dus lijkt de behoefte aan een gezamenlijk gebouw langzamerhand overbodig. Toch?

Hoewel er inderdaad tal van werkzaamheden zijn die niet meer op kantoor hoeven worden uitgevoerd, vervult het kantoor een zeer belangrijke functie: het fungeert als clubhuis, de centrale plek om om het bedrijf te ervaren. In de werkomgeving gaat het om bezieling, om het gevoel er met het hele team voor te gaan, om de sfeer die het clubhuis van een sportvereniging kenmerkt.

Het kantoor wordt meer en meer een ontmoetingskantoor. Een omgeving waar medewerkers het wij-gevoel ervaren, waar zij in allerlei formele en informele settings kunnen overleggen, waar zij van elkaar leren en in een levendige en aantrekkelijke omgeving klanten kunnen ontvangen. Kort en goed: het kantoor als een clubhuis zien is een noodzakelijke opvatting voor iedere organisatie die succesvol en toekomstgericht wil zijn en blijven.

Onze werkwijze

Dagelijks zijn wij op zoek naar oplossingen voor de interieurvraagstukken van morgen. Iedereen betrekken wij hierbij, van ons eigen team van adviseurs, interieurspecialisten en monteurs tot onze opdrachtgevers en de architecten met wie wij specifieke ontwerpoplossingen creëren. Door als collectief op te trekken in het gehele traject - van advies, ontwerp, productie en installatie tot gebruik, hergebruik en onderhoud - kunnen wij succesvol bijdragen aan professionele en publieke ruimtes die wérken en die het beste uit mensen halen, iedere dag opnieuw.

Weten hoe een clubhuiskantoor voor jou kan werken? Maak nu een afspraak voor een vrijblijvende rondleiding door ons clubhuiskantoor aan de Rotte in Rotterdam.

Neem contact op
stua basque luxury 33 web 1
Prooff SitTable design by …tudio

Fijne werk-leefomgeving

Een goede werkplekstrategie geeft medewerkers de balans die ze nodig hebben. Thuiswerken wordt afgewisseld met werk op kantoor of onderweg. Het clubhuiskantoor is in deze hybride vorm een onmisbaar onderdeel, het verbindende element. Het is een aantrekkelijke plek, vol levendige ruimtes. En uitgerust met comfortabel meubilair, dat verbinding, samenwerking, training en ontspanning ondersteunt. Een medewerker die met plezier op het werk komt, omdat het zelf zijn tijd en plaats waar hij werkt kan bepalen, omdat hij kan afwisselen van werkplek en houding, zal minder vaak verzuimen en is loyaler.

Verbinden met jouw club

Het kantoor van de toekomst ademt het bedrijfsDNA van de organisatie; het is het kloppend hart van je onderneming. Dit vraagt altijd om een op maat gesneden interieuroplossing, zodat eigenheid gewaarborgd is. Het is meer dan ooit belangrijk om een werkomgeving te creëren die succesvolle mensen verleidt om voor jouw club te komen werken, een omgeving waarin talent ook groeit en gekoesterd wordt. In het clubhuiskantoor staat samenwerking en verbinding centraal. Om dit te realiseren is er tijdens een interieurproject volop aandacht voor de cultuur van de organisatie.

 

Basis voor topprestaties

Wie alleen kijkt naar kantoorinnovatie vanuit het perspectief van efficiency zit op het verkeerde spoor. In de nieuwe werkomgeving gaat het vooral om het bieden van een optimaal werkklimaat. In het clubhuiskantoor is het eigenlijk net als bij een sportclub: pas wanneer de sfeer in het clubhuis goed is, kunnen er ook op het veld topprestaties worden geleverd. Leo Schouten, founder van SV: "Geïnspireerde medewerkers, die vertrouwen krijgen van hun coaches, die goed in hun vel zitten en daarom telkens weer met plezier naar het gezamenlijke clubhuis komen om te presteren, zijn onverslaanbaar. Wie werknemers vrijheid en vertrouwen geeft, krijgt er ondernemers voor terug."

Referenties

Al ruim 40 jaar leveren we een bijdrage aan toonaangevende projecten. Met authentieke projectmeubelcollecties, knowhow en services dragen wij bij aan professionele en publieke ruimtes die inspireren, boeien en verbinden - en die het beste uit mensen halen, iedere dag opnieuw. Bekijk onze portfolio voor recente interieurprojecten waar wij een bijdrage aan mochten leveren.

BEKIJK ONZE PROJECTEN

We maken graag kennis!

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek in ons clubhuiskantoor in Rotterdam.

Bel naar:

010 211 20 50

Mail SV

Footer

SV Logo Payoff tekstvariant.wit

ons adres

Weg en Bos 28
2661 DH Bergschenhoek
Nederland

T +31 (0)10 211 20 50
E
info@sv.nl
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest

offices

  • Kantoorinrichting
  • Activity Based Working
  • Co-Working Spaces

education

  • Universiteiten en hogescholen
  • Studie- en ontmoetingsruimten
  • Auditoria en collegezalen
  • Bibliotheken

public spaces

  • Transitiegebieden
  • Theaters en zalen
  • Kerken en uitvaartcentra
  • Horeca

productgroepen

  • Zitmeubelen
  • Werkplekken en tafels
  • Kasten, rekken en lockers
  • Maatwerk en speciaal meubilair
  • Akoestische componenten
  • Buitenmeubilair

snel naar

  • Projecten
  • Diensten
  • Duurzaam
  • Nieuws
  • Over ons
  • Contact

Inrichting

  • Projectinrichting Rotterdam

nieuwsbrief

Meer weten over een interieur dat wérkt? Meld je aan voor onze nieuwsbrief.

© 2023 SV Collection
  • Projectinrichting Rotterdam

SV Collection
Beheer cookie toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}