De Orgatec, de internationale beurs voor kantoor- en projectinrichting in Keulen, toonde aan dat nu ook de Duitse markt klaar is voor het andere, nieuwe werken. Met name in hal 10.1 werden architecten, consultants, kantoorinrichters en opdrachtgevers geconfronteerd met het feit dat er aan ‘andere manieren’ van werken niet meer valt te ontkomen. Voor de uitgebalanceerde merkportfolio van SV Collection is het de bevestiging van een trend die al ruim 20 jaar gelden is ingezet met het baanbrekende project van Interpolis in Tilburg. Een project waar toen al activity based working door Veldhoen & Co werd geïntroduceerd en waar wij destijds als toeleverancier optraden. Daar zijn wij tot op heden erg trots op.
Tijdens de Orgatec lieten de merken van SV Collection zien dat ze inspireren en als geen ander inspelen op het ANDERS werken.
Prooff
A new light on Work – het standontwerp van Doepel Strijkers is gebaseerd op het concept van reflectie en beweging wat precies onderstreept waar Prooff voor staat. De mens stond centraal en dat kwam duidelijk tot uitdrukking doordat de verschillende meubelstukken in dezelfde kleur waren uitgevoerd. De mens in de spotlight.
Wagner
Op de ruime stand van Wagner was o.a. het grote assortiment aan stoelen te bewonderen. Er was veel belangstelling voor het Dondola 4D systeem van de D1 stoel van ontwerper Stefan Diez, waardoor zitten en bewegen samen gaan.
Sellex
De natuur speelde een belangrijke rol bij Sellex, waar hun nieuwste producten werden geïntroduceerd. De HANDY stool, de MAS chair, de SQUARE Modulaire seating en de CALM partition wall program.
Verpan
Bij Verpan kon je heerlijk wegdromen en schommelen op Flying chair. Met oranje als voornaamste kleur was er een keur aan prachtige en bijzonder meubels en verlichting zoals we die kennen van Verpan.
Unifor
Op zoek naar minimalistische Italiaanse producten van zeer hoge kwaliteit kom je terecht bij de stand van Unifor.
Citterio
Een lichttunnel was de eyecatcher van Citterio. En hun succesvolle product de CSS box was in een houtuitvoering te bewonderen.
Alle merken hebben laten zien dat ze zich richten op de veranderende werkomgeving en dus kunnen we zeker stellen; met onze merken is het ANDERS WERKEN.