• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst

SV Collection

Vind jouw meubelcollectie via toepassing, productcategorie of merk.

offices

  • Kantoorinrichting
  • Activity Based Working
  • Co-Working Spaces

education

  • Universiteiten en hogescholen
  • Studie- en ontmoetingsruimten
  • Auditoria en collegezalen
  • Bibliotheken

public spaces

  • Transitiegebieden
  • Theaters en zalen
  • Kerken en uitvaartcentra
  • Horeca

productgroepen

  • Zitmeubelen
  • Werkplekken en tafels
  • Kasten, rekken en lockers
  • Maatwerk en speciaal meubilair
  • Akoestische componenten
  • Buitenmeubilair

merken

  • Iduna
  • Conceptual
  • STUA
  • Sellex
  • LAMM
  • Wagner
  • Unifor
  • Citterio
  • Prooff
  • Alle producten

Snel naar

  • Projecten
  • Diensten
  • Duurzaam
  • Nieuws
  • Over ons
  • Contact
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Sluiten

Home > Projectinrichting Rotterdam

Een interieur dat wérkt

Kantoor- en projectinrichting Rotterdam

Stel, je staat voor een inrichtingsvraagstuk van een kantoor of project. Je wilt bijvoorbeeld het kantoor optimaliseren voor een hybride werkvorm nu collega’s structureel meer thuiswerken. Of je staat voor de uitdaging om een project naar het nieuwe normaal te transformeren. Goed dat je ons gevonden hebt. Wij begrijpen de problematiek van deze vraagstukken en helpen je graag verder met de juiste oplossingen.

Ben jij op zoek naar:

  • een aantrekkelijke en inspirerende werk-leefomgeving?
  • een goed werkend en functioneel interieur?
  • efficiënter en optimaler gebruik van de beschikbare vierkante meters?
  • een up-to-date en duurzaam inzetbaar interieur met beperkte investeringen?
  • één aanspreekpunt m.b.t. advies, realisatie en nazorg?

Doe je voordeel met onze expertise en neem direct contact op.

Direct contact opnemen
LANOWV DRV web 9
LANOWV DRV web 9

Aanbod kantoor- en projectinrichting

Innoveren zit in ons DNA. Wij volgen de ontwikkelingen op het gebied van kantoor-en projectinrichting op de voet en zijn sinds 1978 een professionele en competitieve speler in onze sector. Wij werken nauw samen met opdrachtgevers, fabrikanten, architecten en consultants aan steeds veranderende vraagstukken. Ieder project zien wij als een nieuwe uitdaging!

Wat hebben wij te bieden:

  • Kantoor-en projectmeubelen, maatwerk en interieurafbouw
  • Product- en projectmatige advisering
  • Projectmatige begeleiding, incl. werkvoorbereiding en planning
  • Logistieke voorbereiding, inhuizing, montage en nazorg
  • Werkplek-optimalisatie, onderhoud, service en opslag
  • Interieurontwerp en bouwkundig advies i.s.m. derden

Onze werkwijze

Dagelijks zijn wij op zoek naar oplossingen voor de interieurvraagstukken van morgen. Iedereen betrekken wij hierbij, van ons eigen team van adviseurs, interieurspecialisten en monteurs tot onze opdrachtgevers en de architecten met wie wij specifieke ontwerpoplossingen creëren. Door als collectief op te trekken in het gehele traject - van advies, ontwerp, productie en installatie tot gebruik, hergebruik en onderhoud - kunnen wij succesvol bijdragen aan professionele en publieke ruimtes die wérken en die het beste uit mensen halen, iedere dag opnieuw.

We zijn nieuwsgierig naar jouw interieurvraagstuk en helpen je graag verder. Maak een afspraak voor een bezoek in ons clubhuiskantoor en laat je vrijblijvend informeren.

Neem contact op

Analyse

In de eerste fase brengen wij aan de hand van een checklist alle wensen en eisen in kaart. Ook vragen we goed door. Zo ontstaat een beeld van de optimale werking van de ruimtes. Dit leidt tot een functioneel schetsontwerp en globale begroting.

Plan

In de tweede fase werken we van concept naar definitief interieur-inrichtingsontwerp. Producten, materialen en kleuren worden bepaald en ruimten-oplossingen worden gevisualiseerd. Sfeerimpressies, planning en begroting worden bepaald. Desgewenst helpen wij met de communicatie richting stakeholders.

Realisatie

Een aantal doordachte stappen in deze fase leidt tot een goed eindresultaat. We meten in, maken werktekeningen en zorgen voor een realistische uitvoerings-planning. Hierna gaan onze ervaren monteurs en projectleider aan de slag. Zij zorgen samen voor een zorgeloze installatie. De verhuizing naar de nieuwe huisvesting kan plaatsvinden.

Nazorg

Wij zijn pas tevreden als het interieur voor jou wérkt. In deze fase leveren we het project op, zetten we de puntjes op de i en en wordt je geïnformeerd over onderhoud en garanties. Ook geven we tips over gebruik en duurzame inzetbaarheid van het nieuwe interieurconcept.

SVcollection Stmichielsgestel 7776
Kone SVcollection 1218

Referenties

Al ruim 40 jaar leveren we een bijdrage aan toonaangevende projecten. Met authentieke projectmeubelcollecties, knowhow en services dragen wij bij aan professionele en publieke ruimtes die inspireren, boeien en verbinden - en die het beste uit mensen halen, iedere dag opnieuw. Bekijk onze portfolio voor recente interieurprojecten waar wij een bijdrage aan mochten leveren.

BEKIJK ONZE PROJECTEN
Prooff Office furniture REA Group design by Ben van Berkel photo credit Nicole England 03

Thema Clubhuiskantoor

Sinds jaar en dag helpen wij organisaties met het realiseren van een functionele werkomgeving. Extra trots zijn we op ons 'clubhuiskantoor', een bewezen concept dat antwoord geeft op de vragen van nu.

Hoe kan het clubhuiskantoor voor jouw bedrijf werken? Kort samengevat ademt het clubhuiskantoor het DNA van jouw bedrijf. Het is de plek waar medewerkers elkaar ontmoeten en waar verbinding centraal staat. Het clubhuis als kantoor is een aantrekkelijke, veilige en functionele omgeving, die inspireert, boeit en verbindt. Het is de club waar je bij wilt horen! Het clubhuiskantoor zien wij als essentieel onderdeel van een hybride werkvorm. Dit vraagt bij iedere organisatie om een op maat gesneden oplossing.

Lees meer over onze visie op het clubhuiskantoor >>

Thema Duurzaamheid

Een interieur kan op vele manieren duurzaam zijn. Bij SV hebben we een brede kijk op dit onderwerp.

Belangrijk onderdeel is de ontwerpkwaliteit van onze projectmeubelcollecties. Zijn de producten doordacht qua functionaliteit, flexibiliteit en materiaal? Is het tijdloos en bestendig? Wat is de levensduur en wat zijn de mogelijkheden voor hergebruik in de breedste zin van het woord?

Daarnaast gaan we met opdrachtgevers in gesprek over gebruiksmogelijkheden zoals huurkoop en lease of het hergebruik van bestaand meubilair.

Na oplevering is van belang dat het meubilair met zorg wordt behandeld. Om de inzetbaarheid en functionaliteit van het interieur optimaal te benutten, biedt SV services in eigen beheer. Wij zorgen dat de geleverde meubelen lang mooi blijven en duurzaam ingezet worden in een veilige werkomgeving.

 

SVcollection Mendix 2623

We maken graag kennis!

We zijn nieuwsgierig naar jouw interieurvraagstuk en helpen je graag verder. Maak een afspraak voor een bezoek in ons clubhuiskantoor en laat je vrijblijvend informeren.

Bel naar:

010 211 20 50

Mail SV

Footer

SV Logo Payoff tekstvariant.wit

ons adres

Weg en Bos 28
2661 DH Bergschenhoek
Nederland

T +31 (0)10 211 20 50
E info@sv.nl
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest

offices

  • Kantoorinrichting
  • Activity Based Working
  • Co-Working Spaces

education

  • Universiteiten en hogescholen
  • Studie- en ontmoetingsruimten
  • Auditoria en collegezalen
  • Bibliotheken

public spaces

  • Transitiegebieden
  • Theaters en zalen
  • Kerken en uitvaartcentra
  • Horeca

productgroepen

  • Zitmeubelen
  • Werkplekken en tafels
  • Kasten, rekken en lockers
  • Maatwerk en speciaal meubilair
  • Akoestische componenten
  • Buitenmeubilair

snel naar

  • Projecten
  • Diensten
  • Duurzaam
  • Nieuws
  • Over ons
  • Contact

Inrichting

  • Projectinrichting Rotterdam

nieuwsbrief

Meer weten over een interieur dat wérkt? Meld je aan voor onze nieuwsbrief.

© 2022 SV Collection
  • Projectinrichting Rotterdam